-->

Saturday, October 01, 2011

Follow Contest :) "Saya Minat Angry Bird karna.."

Ikt contest lagii._. yang kemaren ga menang ha ha ha ha *payah:p*

Oiya ini contest made by malaysian.. kenapa ya semua kontest orang malay yang buat?
But no prob! mereka kreatif2 walopun bahasanya saya ngerti sikit sikit *nah lo*

okeyy! ini dia persyaraatannya ::



  • Follow salah satu daripada blog kiteorg ney [Aina, Hanan,Athirah] Kalau nak follow semua pun okay gak :) 



  • Mestilah ada blog #korg yg tak de blog tu tpi nak join, cepat sign up! :)



  • Buat satu entry bertajuk "Contest Saya Minat Angry Birds Kerana ..."



  • Dalam entry tu, tulis kenapa korg suka si Angry Birds tu :) Tak nak 1 perenggan jea, buadlah 4 perenggan ke or else. Tambah gmbar supaya lebih menarik. Lekatkan jugak banner didalam entry tu



  • Dalam entry tu tag 1 org rakan bloggers korg dan pastikan dorg tahu dann pastikan jugak korg tak tag org yg dah join. 



  • Dah buad entry tu, tinggalkan link kt entry Aina ney ataupun kat entry blog Hanan ataupun kat entry blog Athirah :)



  • Contest ni akn terbatal kalau 10-- org jea yg join



  • Contest ni bermula dripada 17 September sehingga tarikh tutup akn diberitahu kemudian


  • FOLLOW? udah
    BANNER? di bawahh ~
    ALASAN?  ni lahh ::

    saya minta angry bird karna :

    1. Seruu~ *seronok bukan?:o* bisa buat orang jadi angry / marah >< tak baik ketika puasa xD
    2. Nggak bikin boring~ a lot of level, susah juga jadi nggak selesai selesai mainnya-_-
    3. Ada banyak version jadi tak boring;) ANGRY BIRD, ANGRY BIRD RIO, etc.
    4. Karakter lucu-lucu :3 samasekali nggak MENAKUTKAN._.

    haha aduh udah lah belepotan aku ngomongnya:3

    Wish me WIN! the banner ::



    Okedeh :) semoga Cik aina paham language saya *malah ngapain:p*

    Oiya, saya TAG : callmeesen.blogspot.com :)

    No comments: